Helg!!

Idag har jag varit på studiebesök och intervjuat medicintekniker på södersjukhuset! Det var intressant och givande, nu ska vi bara sammanställa en rapport som ska va klar om 4 veckor, lätt som en plätt, sen en tenta kvar sen gör jag sommar!!! :D

Ska bli riktigt skönt med lite ledigt, ska jobba 4 dagar vad jag vet än så länge på hela sommaren annars blir det vila och förmodligen en del fix hemma..
Är inne i nån sån period just nu och har idag fixat lite i städskåp, linneskåp mm..

Hundarna har idag fått sina fästinghalsband och callie har fått örondroppar då hon blivit riktigt röd och kladdig i vä örat, har tvättat och fixat ett tag men det vill inte riktigt ge med sig, men nu så blir det snart bra..

Imorgon så bär det iväg till mitt landställe i öregrund med storasyster och hundarna, ska bli skönt att de kan vara ute hela tiden och springa av sig då jag inte gärna går ut med alla tre själv om det inte verkligen behövs, Martin är iväg och fiskar på åland så jag hoppas det inte blir alltför dåligt väder hos dom så att de kan vara ute och slippa bli kalla och blöta :D

nej nu ska jag ta och äta något sen blir det popcorn och tv med vovvarna! MYSIGT! <3

Kommentarer
Postat av: Åsa-Teres

Låter som att du börjar "boa"! :-)

2010-05-01 @ 11:39:04
URL: http://flaxen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback