"semester"

Ja, martins semester börjar i alla fall nu, jag har ju faktiskt varit ledig hela sommaren i år!
Det har varit väldigt skönt men jag blir så rastlös, orken har ju varierat från dag till dag och bilen är avställd då motorelektroniklampan lyser så har jag velat åka någonstans har jag cyklat/gått.

Är faktiskt riktigt förvånad över att jag är så pass pigg och rörlig fortfarande, kan gå ut på 1 timmes promenad med hundarna i ganska hyfsad takt ändå. 29 dagar kvar nu om man ser efter UL, själv tror jag att bebben tittar ut någon vecka innan pga alla förvärkar men den kanske lika gärna stannar längre.

Imorgon ska jag ställa ut Texas i södertälje, får se hur mycket domaren vill att vi ska springa men det var bara 5 hoffar anmälda så hoppas på så lite spring som möjligt ;)

Callie och jag har precis kommit hem efter en promenad till mamma och hämtat hundmat i frysen och 2 fläskfiléer som vi ska göra fläskfile och kantarellsås av ikväll. Callie var måttligt nöjd med att bära, hon har ju endast haft klövjeväska ett par gånger så det blir att träna innan nästa sommar så vi får nytta av henne också på fjället och inte bara killarna :D
Här kommer 2 bilder på lill tjejen på promenad ;)



Kommentarer
Postat av: Carin

Lycka till i morgon, själv jobbar jag hela helgen :(.

2010-07-31 @ 15:02:29
URL: http://tassamigos.se
Postat av: AnnKristin

LYCKA TILL , Håller tummar och tår



Kram

2010-07-31 @ 15:48:01
URL: http://www.anziehends.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback