varmt och löp

Igår var det första dagen jag faktiskt kände att det var lite svalare ute på väldigt länge men på kvällen svettades jag trots att det nog var ganska svalt inne..

Callie är bosatt hemma hos min mamma för hon är i skåne med sina hanar och tror callie började höglöpa igår så hoppas att vi kan ta hem henne snart, saknar henne fast hon bara är 10 min cykelväg härifrån och jag cyklar dit varje dag för att rasta henne då min lillasyster jobbar men hon är så snäll och rastar henne övriga gånger! <3

Är otroligt rastlös, har rensat både garage och vind på mina saker hos mamma och städar och fixar hemma men är ändå inte nöjd, men är så himla trött i kroppen, den orkar inte riktigt med mina ryck och så vill jag träna hund, kunna köra spår och bevakning och belöna och vara rolig med kamp som jag inte orkar nu..

Börjar faktiskt känna mig ganska klar med att vara gravid men bebis är ju inte planerad förrän om 6 veckor!! Hoppas innerligt att den vill komma ut lite tidigare iaf..

Nu ska tex och sarek få gå ut en liten sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback