Skön dag

Igår åkte jag och min storasyster till rosersbergs slottsträdgård och satt och solade/i skuggan om vartannat och badade i mälaren! Sååå skönt och det fläktade riktigt skönt så det inte kändes som 30 grader ute!
Callie fick också följa med, hon är lite mer "lätthanterlig" hon märks knappt att man har henne med ;)
Hon fick bada lite också och sedan låg hon i skuggan med mig och bara njöt!



I helgen funderar vi på att åka upp till landet en sväng, så skönt att kunna gå upp på morgonen och ta ett dopp i havet för att sedan äta frukost ute i solen på altanen!

Idag står inget på att göra listan, jag sover så otroligt dåligt nu på nätterna då det inte bara är att springa på toa 4 ggr per natt utan vaknar av att händerna domnar bort och sammandragningar så jag hoppas denna lilla bebis tänker komma ut lite tidigare för min skull. Både min mamma och mormor har fått 6-22 dagar för tidigt alla barn :D
Nu ska jag pinka hundarna sen blir det sova lite till :D

Ha en bra dag!
 / Elin


Kommentarer
Postat av: Åsa-Teres

Mysigt! fast jobbigt med "i-slutet-på-graviditeten-besvär". Men det sköna är att så fort bebin är ute så försvinner alla krämpor och man glömmer dem typ omedelbart!



Jag brukar också lyxa till det ibland och bara ta med mig ena hunden på något roligt och vips förvandlas monstret till en helt vanlig vovve, de har SÅ dåligt inflytande på varandra...



Kram

2010-07-04 @ 05:38:43
URL: http://flaxen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback