sommar

Så härligt med sommar, man behöver inte ha massor av kläder och jackor och solen skiner!! :D
Blir inte så långa promenader med hundarna då jag blir så otroligt trött så imorse fick callie köra inkallande med ställande och snabba lägganden, hon tyckte vi kunde tränat betydligt längre, hon blir ju aldrig trött! Helt sjukt, som en gång när vi cyklade till min mamma ca 2km och gick promenad med min syster och kompis och hennes hund, callie sprang hela tiden under våra 5 km och sedan cyklade hem 2km och inte fasen var hon trött ändå..
Men det är ju otroligt skönt med den uthålligheten när vi kommer upp i de högre klasserna på brukstävling så jag klagar inte! :D
Sarek fick köra platsliggning 3,5 min, han envisas med att resa sig upp första gången man lägger ner honom och går ifrån och han vet själv att det är fel.. men han har ju inte kört så mycket platsliggning heller så det släpper väl snart, han är ju så taggad på belöningen (kampen).
Texas och jag gick bara en prommis, vi hade en heldag för oss själva igår vi var och plockade i garaget hos min mamma (cyklade dit och hem) och sen när martin kom hem så tog han callie och sarek och åkte till bögs gård med danne och castor och tränade/promenerade.
Några bilder på våra underbara hundar och en på min mage som ser otroligt stor ut på denna bild!!:

Kommentarer
Postat av: Monica

Gillar alla bilder men mest bilden på din mage. Nyfikenheten vad som döljer sig där inne blir bara större och större.

2010-07-19 @ 21:57:40
URL: http://www.123minsida.se/Godalivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback