träning mm

Idag åkte vi iväg och skulle köra spår med Sarek och Callie och Mikaela och Danne med Castor, det skulle bli världens regnoväder men det var nästan sol hela tiden, riktigt skönt i sånna fall när smhi har fel! :D

Martin la ut spår till Sarek o Callie, Sarek gick jättebra men ville inte plocka alla apporterna, han var ganska seg av värmen så han prioriterade väl spåret för det är belöning i sig tycker han!
Callie gick som vanligt ganska sakta vilket hon kan få fortsätta med tills bebisen kommit, så behagligt att gå efter och hon går inte av sig i spåret då heller!
Nu är jag helt slut i kropp och huvud, är så täppt och ont i bihålorna så imorgon blir det vila!

Igår kväll åkte vi in till ks för att kolla upp mina sammandragningar, har haft med 30min mellanrum i 3dagar så dom tyckte det var lika bra att komma in, men allt såg bra ut, ctg, ultraljud mm så det kändes skönt, kommer få ha så här tills förlossningen men så länge dom inte påverkar bebis så gör det inget!

Texas fick dra skrinda med sten som min syster skulle ha i veckan, så duktig och det blev ganska tungt men dom blir så glada när dom får hjälpa till små vovvarna!!

Nej nu är det sovdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback