appell

Idag fick jag mail att jag och callie kommit med på en appelltävling i helgen, hade inte riktigt räknat med det men gick ut nu och provade de jag inte vet att hon kan klockrent, apporteringen funkade skitbra, bra tempo både ut och in, måste prova med annans apport bara, framförgåendet va väl sådär, hon ville lukta en del i backen. Resten av momenten kan hon utan problem. Har dock inte kört budföring mer än kanske 3 ggr så ska väl prova det nu i veckan ett par gånger också men vi får se det som träningstävling det är ju andra tävlingen för oss ihop :D

Nej nu ska jag nog käka lite lunch, bebisen behöver lite energi nu efter all sömn sedan frukosten ;)

Här är två bilder på bebben i v18 när vi va på ultraljud, är nu i v24:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback