bevakning

Nu i helgen åkte vi iväg med Sarek för att köra spår och en längre patrullstig. Patrullstigen blev ca 5-600meter lång med ljud och vind.
Jag och melvin var ljudfigge, bärsele är grymt bra! ;)
Jag låg först efter typ 200meter men det var svampplockare som kom upp där så jag gick tillbaka en bit så dom fick mig ganska tidigt och när han väl fått ljud på mig och påväg ut till mig så började svamplockaren prata men det struntade sarek fullständigt i, han har ju aldrig fått belöning för prat heller så det var rätt. Väl tillbaka på stigen med mig och melvin så fick han vind på andra sidan fast vi inte lagt ut där men han fick belöning för det och när vi gått en liten bit till såg vi en svampplockare som satt.. Duktiga vovve!

Vi hade lagt ut ett par joggisar men vinden slog massor så han fick inte tag på dem men han var koncentrerad hela stigen och det var super :D

Annars här hemma är det mest promenader med hundar och barnvagn, lite plugg med skolan och så försöker vi att vara hemma och ta det lugnt emellanåt också ;) Men nu har martin börjat jobba igen så det är lite mer planering nu med hundar och promenader när man är själv men har man världens snällaste bebis så går det ganska bra ändå måste jag säga! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback