lydnad avklarad!

I lördags var det bevakningsträning i värmdö för martin o sarek. Jag och melvin följde med, det gick bra på patrullstigen, spåret mindre bra då några personer lagt upp sökruta precis i spårupptaget men han tog upp spåret och en apport!

Igår blev det en patrullstig på ca 500meter i skymning med en ljudfigge ganska tidigt, sarek var supertaggad och patrullerade väldigt fint hela sträckan!

Idag iväg till värmdö igen för att martin o sarek skulle köra upp lydnaden (lägre lydnad inför certprov) allt funkade väldans bra och platsliggning med skott asbra trots störningen av en flatte som ville resa sig x antal ggr under tiden bredvid!
Men lydnaden är avklarad och det var skönt även för mig då jag varit lite nervös också ;)

Melvin är så snäll och nöjd och superlätt ännu att ta med, 4 hundträningar o 2 veckor gammal :D

Nu blir det sängen och film!

Hej så länge!

 


Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan vacker hoffe!

Jag har själv en blond hoffe.

2010-12-29 @ 09:20:41
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback