regn

nu är hösten verkligen här, lite krångligt att rasta hundar om man bara vill ha bärselen men har kommit på att martins regnjacka funkar för den går runt både mig o melvin :D

Sarek är risig i magen, känns som det går runt runt, hundarna har nog aldrig varit dåliga i magen innan men nu sen augusti har dom varit det till och från fast dom äter samma mat och inte äter grejjer ute så det är väl nån bakterie..

Jag va iväg 1 timme idag och sarek hann bajja inne så nu får ja hålla mig hemma, usch för att torka bajs.. :(

Melvin har det bra, alltid någon som vaktar honom ;)



Fina koftan som mormor stickat till honom :D

Kommentarer
Postat av: Åsa-Teres

Det finns inga bättre barnvakter än hoffar, jag var faktiskt lite orolig innan för hur det skulle gå men bägge har skött sig galant. De är verkligen fina, duktiga familjehundar också, inte bara "arbets-hundar". Bästa rasen!

2010-09-23 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback