funderar

Om ett dygn var det ett HELT år sedan vi var på väg in till BB för att vattnet gått.. Man blir lite ledsen när man inser hur fort tiden går men så tänker man på hur mycket roligt vi upplever varje dag ihop våran lilla underbara familj!! <3 Är så glad att jag fått en sån underbar familj! <3




Sitter och funderar fram och tillbaka på hur jag ska få till melvins tårta ;) Man har inte lika mycket tid nu när man jobbar som man hade när man var mammaledig eller pluggade! Men får se vad det blir i slutändan!

Har titt som tätt dåligt samvete att man inte hinner göra det man vill med vovvarna heller, är van att kunna lägga ganska mycket tid när jag pluggade på att träna vovvar till att nu jobba och ha barn. Men förhoppningsvis lär man sig att fördela tiden snart! <3

Vill så gärna tävla 2:an med Callie i höst, ska försöka få till rutan och dold platsliggning.
Fick reda på att vi är i spanien i höst när KFÖ:n med Texmex är :( Men har velat åka till spanien länge nu till min farmor och farfar när dom är där nere så det ska bli underbart!!

Nej nu måste jag sova, imorrn kommer lite gäster till Melvin och på söndag ska vi fixa lite med bilen!

Kraam / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback