Melvin 1år

Full rulle hela dagen!
Upp och Martin cyklade med vovvarna medan jag plockade lite och började baka! Första besök kl 11.20 va melvins farmor och farfar och moster Ellinor, i lördags var gudfar gudmor, faster, farbror och kusinerna från järna här! På kvällen i lördags kom Mickan, Danne och Castor!
Sedan har resten martins släkt och min släkt droppat in folk från 17!!
Vi har fikat och ätit om vartannat!

Melvin har fått otroligt mycket fina saker, ni är så snälla alla fina som varit och firat Melvin på sin 1års dag med oss!!

Hundarna är trötta som också efter allt ståhej!

Melvin och Martins har varit lite krassliga hela dagen och vid 20 tiden hade Melvin 38,1 och nu ligger han i min famn och låter som bara den när han andas... Mina sjuklingar :( Febriga och helt slut! Får se vad morgondagen bjuder på!

Här kommer lite bilder från dagarna:















Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis lille Melvin!

Men vad är det som ligger under bordet? En blond hoffe?

2011-08-24 @ 10:26:22
URL: http://www.mirrisen.blogspot.com
Postat av: Elin

Tack så mycket!

Jajjemen, en blondie vid namn Chefka's free fallin ;)

2011-08-25 @ 11:20:21
URL: http://wtgtexas.blogg.se/
Postat av: Monica

Hos er bjuds alltid på god mat och fika. Går aldrig hem med tom mage.

2011-09-19 @ 21:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback