God Jul!

Nu har mina älsklingar åkt till landet! Själv ligger man hemma i soffan och hostar! Jag åker upp med min mamma imorgon! Callie började löpa igår också så underbart med 4 hanar och en löptik i jul ;) Det ska alltid komma riktigt lägligt!
Hade planer på att fixa snittar med gubbröra och annat gott och även fixa grejjer till julaftonsfrukosten men de planerna fick ändras men jag är inte bitter ;) Har ju världens underbaraste killar!

God Jul på er alla och håll er friska!!

Nu har mina älsklingar åkt till landet! Själv ligger man hemma i soffan och hostar! Jag åker upp med min mamma imorgon! Callie började löpa igår också så underbart med 4 hanar och en löptik i jul ;) Det ska alltid komma riktigt lägligt!  Hade planer på att fixa snittar med gubbröra och annat gott och även fixa grejjer till julaftonsfrukosten men de planerna fick ändras men jag är inte bitter ;) Har ju världens underbaraste killar!    God Jul på er alla och håll er friska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback