Fast bevakning

Igår gick vi med Sarek och Callie och lämnade Melvin till sin mormor, sedan traskade vi ut och satte oss i regnet i skogen och körde fast bevakning i 40minuter, fick 2 riktigt bra markeringar alldeles gratis, en joggare och en annan person runt 300meter bakom oss som var ute och gick. Och efter tydligt markerande länge från båda vovvarna hörde jag och martin tillslut också..

Sedan lite lunch och kaffe när vi hämtade melvin + att vi fick se film från när jag var liten på sånt här 3mm band tror jag det heter.

Idag så sitter jag och funderar vad jag ska göra med exjobbet, har ju mailat och legat på lite var stans men inte hittat något..
Det är så mycket man vill.. När jag väl fått jobb så vill vi köpa hus! <3 <3 längtar så mycket!

Idag blir en seg dag tror jag, inte nå mysigt väder men imorgon ska jag o melvin till öppna förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback