Mera snö

Oj vad glad jag är att jag passade på att gå ut med hundarna när jag vaknade vid 8. Pappa o son låg och sov så skönt i sängen fortfarande när vi kom tillbaka vid 9.40!
Melvin ville inte riktigt sova igår kväll, somnade vid 22 men vaknade vid 23 tiden och var vaken till 1 men efter det sov han i spjälsängen till 8 då han åt lite och somnade om bredvid sin pappa ;)

Nu sitter jag och tittar hur det stormar på ute, Martin tog Tex och Sarek och gick ut med Danne o Castor en blond hoffehane så dom kommer va slut sen!

Ikväll blev vi bjudna till Danne, Mickan o Castor på middag, det ska bli trevligt! :D

Nu vill vi snart få lite barmark så det är lättare att ta sig ut å träna hundarna, blir så mycket svårare när man har vagn o bebis, men snart kan han sitta i stolsrygga lagom till snön börjar töa så då ska det bli ordning på torpet igen ;) Har mest blivit uppletande o kortare prommisar i vinter då det är så dåligt plogat så man får skjuta vagnen, hade ju behövt medar istället!

Här kommer en bild på Texas från i våras!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

SÅ fin Texas är! Åh, vilken fin hoffe! Jag har själv en blond hoffe. Kolla in min kategori "Hunden Yambo".

2011-03-28 @ 18:17:40
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback