TJH!!

Idag tog jag bilen till jobbet, "tjänar" ca 50 min på det så jag hann gå en långprommis i morse med killarna och tjejen fick följa med till jobbet så kanske vi kan träna lite lydnad på lunchen :D
Julkänslorna börjar smyga sig på och det skulle vara kul att julbaka och julpynta lite!!

Den största nyheten som jag inte hunnit skriva om i bloggen är att Sarek och Martin klarat certprovet för TJH försvarsmakten!! Super duper GRATTIS! Såå duktiga!!

I helgen har Martin instruktörsutbildning och jag och Melle ska ta det lugnt och kanske rensa lite hemma, har inte haft en sån helg på VÄLDIGT länge och känns välbehövligt! Börjar så smått komma i kapp med livet och det känns skönt! Få lite ordning och struktur :D

Nu är det jobbdax så hoppas vi på ett litet lydnadspass på lunchen med lite kryp och framförgående tror jag!

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback