vab

Ja mycket vab har det blivit sen dagis drog igång efter semestern.. Om inte annat så känns det i alla fall så!
Inatt hade lilleman feber och i morse låg den fortfarande ganska högt men han håller igång här hemma.
 
Planeringen är i full gång för flytt, packning, planering inför bebben och slipning av golv.
Mycket ska hinnas med och allt på en gång! Lite stressande ibland men vi får ta en sak i taget för det måste börjas i tid för snart orkar jag inte mycket per dag..
 
Igår tog jag tag i hundduschningen och kloklippning så det är avklarat, det var välbehövligt! Dom hårar otroligt mycket just nu så det får bli en bortstning på det också idag!
 
Callie var iväg hos Mickan i veckan några dagar och fick lite egentid och spela lite spel. Ska bytlåna lite spel sen så man har något nytt att köra ;)
 
I helgen var det hoffeläger och jag hade så gärna velat vara med! Men min kropp är ju inte sig själv och det är ju faktiskt bara ca 8 veckor kvar nu!
 
Nej man kanske ska börja plocka ner lite i kartonger nu när man ändå är hemma!
 
Bebben :D
 

Kommentarer
Postat av: Ulla Cedenholt

Lyft inte för många/tunga kartonger för då kommer bebben i förtid;)
Lycka till med både bebbe o flytt
Ses

Svar: Tack så mycket!! Nej det ska jag inte göra ;)
Elin Dahl

2012-10-16 @ 12:54:18
URL: http://schnauzermania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback